itsALLaboutUS

itsALLaboutUS | susah senang kite bersama, insyaALLAH.

Myself

My photo
Don't compare your life with others.. You have no idea what their journey is all about..

CLICK HERE

4.3.12

Cellnique Progress


Meh nak habaq mai. Ape perkembangan ku dgn Cellnique nih.

Seriously its work very well utk ku. Masalah pore dan blackhead hilang dlm masa 1-2minggu. Gile cepat. Aku pon risau jugak benda yang cepat2 sangat ni. LOL. Mcm tu lah manusia kan? Lambat bising, cepat pon bising. Huhuhuhu. 
Bak kate My Everything, 

'betol la die bagus sbb skarang dah moden, ingredients semua senang nak carik dan dapatkan. Tak mcm dulu mustika ratu berkesan jugak. Tapi lambat..'

Boleh jugak la dipakai guna. Same as NH Colla Collagen yang ku minum utk harian ku lately nih. Sehari badan kita boleh terima up to 5000mg(max) dalam badan. Dulu susah nak dpt kan 5000mg. Now all dah canggih. And senang2 boleh dpt kan 5000mg. Ok.. Boleh diterima pakai ;p

Memule aku pakai Cellnique. Jumpa beautician and die check muke ku mana yg sesuai. Dah tentu la muka ku  masalah BLACKHEADS and POREs yang tak diundang. Alhamdulillah tiada masalah jerawat aku nih.
So dorang terus suggest aku pakai yg betol2 beri tumpuan utk 2 masalah muke ku. Siap Serum and Sebum segala. Agak murah jugak la nak dibandingkan dgn Dermalogica. 

Memang tgh mencari product yang sesuai. Alhamdulillah bile jumpa Cellnique ni terus beli product yang betol2 khas utk kulit aku. Bile try mmg AHMAZING!!!!!!!!! Dalam seminggu dah boleh rasa kelainannya. Beside aku memang ade google la. Alhamdulillah semua bg feedback yang bagus. 

Result okkay dlm beberapa minggu, aku mule excited and join member. And berangan2 utk beli package yang dalam gambar nih. :p BARU BERANGAN je. Belom beli lagik. Hiks. InsyaAllah kalau dapat BONUS! Aku mahu jugak la. Sebab saving byk rather then aku buat facial setiap bulan rm200. 

So sape2 yang nak cuba CELLNIQUE, sila la cuba. Aku bg iklan FREE nih utk sokongan terhadap CELLNIQUE. Tapi bukti kukuh ni pon melalui pengalaman aku yg bermasalah dgn blackheads and open pores tau? Kalau masalah jerawat or jerawat batu aku tak sure pulak mcmane.



Thanks for viewing

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...