itsALLaboutUS

itsALLaboutUS | susah senang kite bersama, insyaALLAH.

Myself

My photo
Don't compare your life with others.. You have no idea what their journey is all about..

CLICK HERE

15.6.12

Bling



Pics:google
Alhamdulillah. At the age of 20's Lazare Diamonds kumiliki. Show off?? Letak ketepi semua tuh.

Sebenarnya almost 2yrs dah beli. Segak indah dijari manisku. Tapi sekarang ni aku nak cerita sebenarnya bukan la mengenai detik permulaan aku dengan ring ni. Tu biar lah rahsia. Tapi nak cerita info pasal diamond nih.

Punya la senteng pengetahuan mengenai Diamond. Sedih kan? Huhuhuhu. Semalam baru la aku tahu proses beli balik diamond ni. Itu pon selepas 2thn aku beli baru terhegeh2 nak pegi DeGem and kasi polish my 2yrs baby Lazare. Masa proses menunggu tuh aku pon cuci la mata tgk yang lain. MasyaAllah.. Cantiknya batu2 ciptaan Ilahi ni. Bile nampak cantik sudah semestinya lah yang lebih mahal dan besar dr aku punya skarang nih. DANG!

Tibe SA approach me and ckp 'upgrade la u..' banyak la dia punya upgrade. Kalau seribu dua boleh la. Sekali dia ckp la procedure to upgrade, sedih tak now baru ku tahu.

Ok lets say ring yang sedia ada RM15,000. And berkenan dengan new ring price RM20,000. Kita kena tambah RM5000 je rupa2nya untuk memiliki yang baru which is RM20k tuh. Berbaloi sangat2 kan? DANG!

So for those yg newbie mcm aku baru tahu ni boleh lah berangannnn and kumpol duit. Daripada beli handbag, baik upgrade ring! Yeay. Tapi perlu diingat kan. Dia kira sebijik2 the diamond actually. Ring mungkin dia tolak dlm Rm500-Rm600. Tapi apa salahnya kan? Since 100% die amik diamond kita. Memang berbaloi!

So lets pasang niat.

**other diamond from TOMEI dah tak muat. Itu aku tak tahu kalau tolak berapa. any1?


Thanks for viewing

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...